sobota, 16 października 2010

Nie pisałam bo ...

W tym tygodniu nic nie mogłam napisać bo byłam u babci...Bo u as przejazd zamknęli i jak bym była w domu to dopiero o 9.30 bym była w szkole...No i jest obwodnica ;[ Teraz od Poniedziałku do Piątku jestem u babci.W sobotę i niedzielę jestem w domku i tylko tu mam dostęp do internetu.Moja babcia ma laptopa, ale nie ma neta ;[[ No i jestem uziemiona...Może jeszcze we wtorek uda mi się coś napisać bo mam w tedy informatykę. A tak ogólnie to ten tydzień był spoko ;D Otworzyli nam stołówkę w szkole, a w mojej kochanej wioseczce otworzyli nowy sklep i jak się tam kupi coś powyżej 3 zł to dostaje się czekoladę gratis :D
Dzisiaj byłam w domu dopiero o 14 :D I moja mama postanowiła zrobić gołąbki inaczej, czyli te z "Przepisu na..." Te co reklamowali.No i wyszły jej pyszne ;d
To tyle na dziś, może jutro coś napiszę :)
Pa ;*
Ciri

P.S Wiecie gdzie można ściągnąć pełną wersję simsów na kompa ? Mogą być nie po polsku :D

Brak komentarzy: